Palazzo Parisio!

I helgen har jag varit ledig ! I lördags hade vi riktigt tråkväder här..
jag & J passade på att åka till Sliema för en lunch & lite shopping, dock blev
det inget för mig som egentligen skulle shoppa men J blev med ett par skor.
När J hade tröttnat så mötta jag upp Lisa istället & vi knallade bort till Mint för en
fika med Maja :) På kvällen blev det middag på Do Brazilio i Portomaso-hamnen
tillsammans med J, Lisa, Johan & Johan, supermysigt!

Idag är det söndag & vårt fina väder är tillbaka :D
J är tokförkyld men vi tog oss iaf iväg på en utflykt till Naxxar
för en lunch på det omtalade Palazzo Parisio.. Vilket ställe!
.. det var verkligen så bra som alla har sagt, allt var +++





.. nu ligger vi bara & slappar i soffan, ska försöka ta mig ut på en prommis
& sen blir det en lugn kväll framför tvn! Imorgon ska jag ut & köra & sen jobba..

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!