Here we go again..

Ledsen för en allt för seg uppdatering..
har helt enkelt inte varit sugen på bloggen! Men nu så!

Helgen bestod av diverse gosaker..
fredagen skulle jag ha varit med på taco- & spelkväll med tjejerna
me jag var på tok för trött efter veckans jobb! Istället gick jag & J
ut & kekade middag tillsammans. Innan vi gick hem stannade vi på
Hugo´s där bla plumpis med familj satt & gottade sig :)
lördagen jobbade jag & sen blev jag & J bjudna på middag hemma hos
Johanna & grabbarna.. grillad fläskfilé & potatisgratäng, för jäkla gott!
Till efterrätt hadre Johanna gjort en jordgubbs-smulpaj :)
Och igår, söndags var jag äntligen ledig.. & då passade vi på
att åka på utflykt till Imgarr där årets Jordgubbsfestival höll hus!


Vädret igår var som dom senaste veckorna, S o m m a r !
Dock stannade vi inte så länge, för Maltas halva befolkning hade
planerat denna dag som vi. Det va nästintill omöjligt att ta sig fram..
Vi köpte iaf lite jordgubbar som förövrigt var dom godaste jag nånsin ätit,
våfflor med jordgubbar & glass & sen begav vi oss istället vidare till
Golden Bay för en lunch i solen :) En helt fantastisk söndag kan jag lova.




Love. K


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!