Early morning..


Har vart uppe med tuppen idag.. Gick ner till McDonken & köpte en cappuccino
& gick iväg till Local Council för att fixa ett tillstånd för av- & pålastning utanför
butiken.. Det kommer bli en u n d e r b a r dag även idag :)

Nu ska jag ut & göra Maltas vägar oroliga ;p nee då.. men om 30 mins ska jag
sätta mig bakom ratten & övningsköra i 90 mins sen ska jag jobba 12.00-20.00!

Pratade precis med mammi en snabbis.. jag saknar henne så jag spricker
men imorgon får jag krama om henne, papps & Dennis :D


Have a nice day! Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Saknar dig också så väldigt mycket , det är tur att ni kommer hem så vi får kramas !!Älskar dig / Mammi

2011-04-18 | 19:34:50




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!