28.04.2011

Igår jobbade jag, sen kom J & hämtade mig & vi fortsatte till St James hospital
för en tid hos bm.. allt såg fint ut & den lilla börjar ta plats i magen :)
längtar tills den dagen h*n drar igång sin första spark ♥

Idag är jag ledig, har varit ute & övningkört nu på förmiddagen..
har bestämt att från & med nu så ska jag börja ta 2 lektioner/veckan
istället så att jag kan ta de utdraaaagna körkortet asap!

Nu ska jag hoppa in i duschen & sen ta en prommis till Sliema för en
lunch med Clara :) Och självklart ska jag passa på att bebisgosa med W.
Sen har jag en del jobb som måste göras under dagen..
bokföring, schema, löner, beställning osv
.. alltid lika kul när man är ledig!

Later. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!