Summerheat.

Kom precis hem från en massa prat & en kaffeOlé med Clara
& sen lek & bus hemma hos dom med sötaste Selma :)
Fick se deras dröm-hus som dom har kollat på i Miami,
nästa år ser det ut som dom flyttar dit. Avis? Jag vet inte..
har ju aldrig varit där men jag tror jag skulle älska det ;D

inget säger ju att man hamnar i Sverige efter Malta..


Bokföringen blev klar i morse -
kändes som när hade gjort klart läxan som liten.. haha

Det är toppenväder här idag, helt klarblå himmel & supervarmt :)
tog en prommis hem från Clara längs med strandpromenaden..
jag älskar att gå den, speciellt när solen lyser & havet glittrar!


utsikten utöver St Julians från strandpromenaden

Nu till jobb & problemlösning av leverans.
Och så får vi se vad kvällen erbjuder..

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!