it´s raining man..

Måndagmorgon.. känns bra efter en lugn & skön helg.

I fredags var jag & L Scarlet Lounge som vi hade ett sammarbete med
& delade ut lite godis till folket, drack lite goda drinkar & snick-snackade.
Precis när vi skulle ta oss hem så kom de världens monsunregn &
vi såg ut som två dränkte katter :p

Lördagen jobbade jag & sen blev det middag med
Anette & Jennie som är nere på semester :)

Och Söndagen var såå lugn, film & godis - all over!
såg something new, halvseg film faktiskt.



Va på väg ut på en morgonprommis men vände i dörren
då jag upptäckte att det spöregnade..

..de har varit några skurar på natten hittills men inte dagtid..
här har vi inte sett regn på 5 månader så de känns nästan bara lite mysigt.

Ska snart ta mig ut i regnet & knalla iväg till Candynavia..
men först, banken & en cappuccino to go :D

Ha en fin dag.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jonas

haha gick ju bra! Sööömntuta! <3

2010-09-27 | 17:36:21
miranda

Saknar er!! Livet har varit ganska turbulent sedan jag kom hem! Men nu har mamma ialf vaknat upp,.det känns bra.Ska hälsa på henne alldeles strax hon har ju varit nersövd sedan 1v tbax.. Vet inte när jag kommer o hälsar på er..hoppas snart!ska på intervju idag ialf..så lite jobb på g,blir galen snart..8e v som ledig..puss kram sakna sakna sakna!

2010-09-28 | 08:48:21
http://mirre.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!