Måndagstradition.

Herre.. vilken dålig update!

Såå, vad har hänt sen sist? Helg!

Fredag: Jag jobbade till 21.00 & därefter gick jag hem till Gabriella & Sophia
drinkbjudning ttasom precis har flyt in i en superfin lägenhet :) Mycket trevlig
men kort visit, hade inte ätit nån middag så jag & J gick vidare till Paparazzi
& keka när dom andra drog ut ! Sen hem & knocka kudden..
trött efter en "lång" arbetsvecka.

Lördag: Sån sjukt underbar dag! No doubt. Började med en härlig
Swedish massage
Le Meridien & sen till dagens äventyr.
Fick reda på att Ulrika måste flytta hem tidigare tyvärr så jag & Christina ville
göra något för henne.. Vi & grabbarna tog med henne på en riktig lajv- och
äventyrsdag :)
Vill bara få upp alla foton, men eftersom jag fortfarande inte
har nån kamerasladd så blir det senare. Iaf körde vi en rejäl dagsfylla
med diverse lekar, stopp & shots. Tillsist hamnade vi på Baia Beach club som
jag älskade! Underbart ställe. Vi avslutade kvällen med en middag hos Halim -
vår libanesika kock ;)

Söndag:
Jobbade jag 12.00-21.00 & sen blev det valvaka/Rederiet på kvällen.

Idag har jag jobbat 12.00-21.00, pratat med min efterlängtade Lina
nu ikväll har jag & Lisa varit hemma hos Ulrikawok-middag, te, marabou
& Top Model-myskväll :) Imorgon lämnar Ulrika vår ö, Buuuu! Gonna miss her.


Ikväll hemma hos Ulrika - Top Model & myskväll

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mirrepirre

OM JAG KOMMER SAKNA ER!!!!!! :´(

2010-09-21 | 08:43:07
http://mirre.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!