En trasig fot.

Inatt blev jag väckt av ett sms från J som var ute med grabbarna..
"Jag har skadat mig ordentligt Kaisa" .. mindre kul att vakna till mitt i natten.
Efter mycket om & men så fick jag gå & hämta en halt pojkvän i PV :(
Han hade trillat i en trappa & fossingen såg ut som en boll.

Idag är det Public Holiday här på Malta & det innebär att nästan allt är stängt,
dvs att nästan alla också är lediga. Iof har Candynavia öppet men
jag
är ledig vilket är tur eftersom J behöver mig.
Nu har han precis fått Scones & O'boy på sängen, vardagslyx!

Jag kan tänka mig att det blir massa filmer (läs rederiet),
godis & kladdkaka från Candynavia idag ;)



Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!