Spinola Bay by night

Nu har jag kommit hem från en jobbadag i butiken.. jag älskar min & J´s butik :D
älskar att vara där, prata med kunderna, plocka & fixa, småäta lite godis osv
Idag har jag fått mycket och lite till gjort, känns bra!

Likadant som innan så bor vi max 5 mins prommis från Candynavia
fast nu åt andra hållet ist. Och då får jag äran att gå förbi Spinola Bay där
bla många restaurager finns, det är så fint i den viken. Speciellt på kvällen!
Var bara tvungen att stanna till & ta lite kort även om detta nu blev
lite halvsuddiga med världens sämsta mobilkamera så ska ni få se :)


St Julians - fina Spinola Bay (restauranghörnan)

LOVE-statyn i Spinola Bay

När jag kom hem så ställde jag mig framför spisen
& lagade den mest avancerade middagen ever - tacos ;)


..men mums så gott det blev, alltid ett säkert kort !

Sitter & pratar med Hilda just nu på fb-chatten..
roligt att få lite vardags-update, saknar saknar saknar! ♥

Nu blire fångarna på fortet som en annan svennebanan, haha

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mirrepirre

bästaste Langa bilderna från halvåtta hos mig och partkvällen!!så många roliga bilder;)pussis

2010-09-16 | 22:52:30
http://mirre.blogg.se/
Lenita

Hur hemskt är de inte att Step Up inte kommer visas här i swe? :/ Skit också!!

Härliga bilder !! Super mysigt :)

2010-09-17 | 12:09:01
http://lenisw.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!