Pappersarbete

Igår lyckades jag konstigt nog att somna om & försova mig - WTF?
Eftersom jag inte kom ut på min prommis så satte jag mig vid datorn
en stund & innan det va tajm att gå till jobbet så la jag & vila lite..
vilket jag inte skulle ha gjort... Självklart så somnade jag om!
Blev ingen cappuccino utan fick lägga benen på ryggen & springa
till jobbet, tur att jag bor så nära.. så jag blev bara minuter sen.

När jag kom hem från jobbet så satt jag uppe halva natten
med 3 månaders bokföring som jag lyckats samla på mig.
Från & med nu så är det jag som tar & gör lite vart efter istället.. ;)



.. Jobbar idag 12.00-21.00 & sen ikväll ska jag ta mig till Hugo´s för middag
& för att säga hejdå till Simon som flyttar hem till kalla Sverige på Torsdag.

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mirrepirre

Alla flyttar hem! ja till sommarn äre ni som kommer till kusten! nån dag kanske du kunde lägga upp bilder från vår knaskväll då din bror var nere..hade vart kul o se dem snart..saknar er så mkt!!! det var verkligen en galen kväll..precis så man kommer minnas Malta!puussss nu blire film!!

2010-09-28 | 19:29:04
http://mirre.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!