levande död

Kvällen igår blev som vi hoppades - awesome!

Folk började droppa in & minglade omkring, när alla hade kommit
samlade vi alla för 5 kamp med shots till vinnarna av varje gren.
Därefter var det dags för världens bästa quiz om folket som J hade
knopat ihop under dagen, några frågor var värre för vissa än andra ;p

Team Danmark vann första priset som självklart var alkohol.
Vi satte oss till bords & mängder av kräftor, sallader, bröd & olika dipper
serverades in! Jag lyckades faktiskt få i mig 2 kräftor, credd till mig ;)

Snapsvisor, sprit, vin, "maltavisor" (ni vet som varit här), gelérått-kastning,
fyrverkerier, fuldans, shotrace & en massa mer alkohol..

Vi drog vidare till PV där vi alla satte oss på chill-haket med kuddar
rökte en vattenpipa, tog in helrör & snick-snackade..
därefter är det ganska mörkt för min del.!

Men jag hade en grymt rolig kväll & alla verkade toknöjda :)

Medans halva ön ligger hemma i sängen & är bakis
så sitter jag själv flitigt & jobbar på Candynavia..
Skulle kunna säga att jag både känner mig
- & ser ut som en levande död idag ↓


jag mår som jag förtjänar idag.


Ikväll får jag hit min fina bror & även min kamerasladd
så OM jag orkar så slänger jag upp några pics senare från gårdagens kräftis.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lenita

Jag tycker du ser oförskämt bra ut efter en sådan kväll :) Langa koooort :D

2010-09-06 | 08:58:32
http://lenisw.blogg.se/
mirrepirre

hihihi! Förlåt ! För tusan,jag visste ju att han e äldre..Fyllde väl år härom veckan. Fel av mig ;/

Ska genast ändra detta! :) jag jobbar på grillkväll imorgon!Dick skulle höra med sina roomies!!!!puss!ses imorgon på beachen el?om vi gör det ta med min klocka!krams

2010-09-06 | 20:27:16
http://mirre.blogg.se/
Nadja

haha de hade du faktiskt rätt i, nu e de gjort :) hur fin som helst på bilden :)

kram !

2010-09-06 | 20:53:16
http://ettskonareliv-n.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!