I keep dancing on my own..


Robyn - Dancing on my own

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla

Ser ut som du dansar ful dansen:-)

2010-09-09 | 08:21:26
mirrepirre

Gud vad det var roligt igår;) el inatt! Hoppas din pojkvän inte mår allt för skit.,kanske skulle ringa mig en taxi in case of!men först frulle.Jag dör av hunger!

Langa upp bilderna asap,dom var hur roliga som helst!:)



ses snart baby!då blire 19.330 hos mig,detoxár, prommenixar m.m Ladies Night oxå!

kramis!!

2010-09-09 | 09:28:02
http://mirre.blogg.se/
Danni

Kom hem så kan vi dansa ihop !

2010-09-09 | 11:26:21
K

Camilla - OM jag fuldansar ;) den enda som gäller, I looove it hahaha



Mirris - aaa bästa bilderna, önskar att ja hade min kamerasladd :( men ja ska försöka låna J´s dator & få upp dom asap :D Skynda dig hem till ön för nu har vi en massa på listan !!! PÖSS



Danni - Snart kommer jag hem till dig så kan vi fuldansa ihop ♥

2010-09-09 | 12:59:43
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!