Hänt i veckan. (varning för text)

I söndags jobbade lilla jag - b a k i s & Dennis kom till vår ö :)
på kvällen bara degade vi hemma framför Rederiet.

Måndagen spenderade jag & Dennis på hemliga stranden,
mötte Mirre för Sol, bad, hopp & upptäcksfärd! D hetsa till ett glas
& kareoke men blev nerröstad. Vi hamnade ännu en kväll i soffan
med yatzy & framför rederiet ;)

Pigga vaknade vi på tisdagen redo för beachen -
mot Golden Bay för mat, sol & bad.
Efter halva dagen fortsatte vi till Splash and fun- vattenland ;D
för inget annat än lek!
Kvällen körde vi "halv8hosmig" hemma hos Dick & AN på deras mysiga terass..
Och ingen annan kock än vår egna Miranda
Potatisgratäng, grrillad fläskfilé fylld med philiadelfiaost inlindad i bacon
& en massa ugnsstekta grönsaker.. Såååå gott!
Efter gick grabbarna lös på casiont men efter nån timme
eller två då jag insåg att jag satt & duna famför en slotsmaskin
så var det läge att gå hem för min del :p

Onsdagen knallade jag iväg till jobbet
& grabbarna låg utslagna framför tvn hela dagen..
jag överraskade med en massa gosaker från Candynää
& sen var dom redo för en middag på Peppinos
& hejdå utgång för Jenny som ska lämna ön :(
Kvällen igår var riktigt skoj. Började på Scarlet Lounge
för ett glas vin & mingel. Vidare till Estilio för billigt helrör
& sånger! Fortsatte till ..?.. för alla världens smaker av shots
& en massa fuldans! Ner till Native för mer dans & vadslagning ;p
Dennis blev €10 rikare! Bra där. haha Därefter satt sängen skönt!

Idag, torsdag jobbar jag & sen blir det inget annat än
en mysig bio & massa popcorn, läsk & godis :)

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!