Halv 8 hos mig.

Igårkväll var det familjemiddag hos Christina & Niclas med
Mirre som kock! Det var underbart mysigt.. grabbarna spelade
golf & Mario Kart medans vi tjejer satt med ett glas rött,
kekade ost- & kex & snick-snackade en massa :)

På menyn denna vecka:
Varmrätt:
potatisgratäng, svampsås & en saftig köttbit
. Efterrätt: Fruktsallad

Efter igår så har vi bestämt att vi ska börja att köra;
"Halv 8 hos mig" vilket jag uppskattar såå mkt.

..Umgås med nära & kära, god hemlagad mat & skratt,
kan man begära mer? :)


tog en massa härliga kort igår, men eftersom kamerasladden
fortfarande är i Sverige så får ni se dom nästa vecka
.

.. längtar redan till nästa vecka!

Love. K


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lenita

Åh jag älskar halv åtta hos mig :D Sjukt kul att göra det själva sådär :) Hoppas er kräftis blev bra <3

2010-09-05 | 14:40:58
http://lenisw.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!