"I love Sweden because of you"

Sitter & jobbar, en timme kvar för idag..
ledig imorgon då det vankas kräftskiva på kvällen.

Ska nog försöka ta mig bort till Kalk Mää & kolla på
halva matchen! Måste va pigg & taggad tills imorgon vettja.

Nu under sen-sommarn här har vi haft mycket turister inne i butiken,
nu ikväll har jag haft mängder av kineser & fransmän..
svårt att försöka förstå varanda när dom knappt kan nån engelska
& jag kan inte ett ord kinesiska eller franska :p

..men jag hade ett par som kom in & försökte prata så mkt engelska
med mig som möjligt, jag plockade ihop en påse åt dom
& dom fick provsmaka några godisar osv.. vi kom in på att jag var svensk
& att allt vi har i butiken är från Sverige.

Innan dom gick så slänger tjejen ut sig på knackig engelska;
I love Sweden because of you & pussar mig på kinden.. you´re service! hihi

Jag kunde ju inte annat än stå där med ett stort leende & tacka så mycket..
.. vad en liten söt kommentar kan göra en glad :)



Ha en fin fredagskväll.

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Liisa

haha aa där fick han verkligen + poäng! :D



äre jag som jobbar imorgon?

2010-09-03 | 22:33:27
http://li5a.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!