dance dance dance

Idag har jag & J varit på lagret & levererat till butiken &
packat i ordning för en leverans till Eden Cinema för imorgon..

Sen hjälpte jag till med roddning i butiken & sen har jag suttit hemma
framför min lilla rosa med en kopp chai-te & jobbat :) Skönt.

Nu har vi precis kekat middag - köttfärssås & spagetti &
ikväll ska jag äntligen få se min Kaii-film :) Step Up i 3D






Ha en fin kväll.

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mirre

Hej fina!Blir llite orolig för dig Kai!Du måste undersöka dig ordentligt nu!inte bra att ha ont i magen hela tiden ;( själv så svälter jag mig själv i svedala..försöker få bort Maltesfettet;)har haft riktigt fina dagar hemma.Massa vänner o massa skoj!Fått lite höstkänsla,lite mys!nu ska jag dricka 1L saltvattenslösning på 3min ;(OMG!

det som inte dödar det härdar... :)pusssss

2010-09-15 | 09:24:24
http://mirre.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!