Blommande te

Min dag igår gick såå himla segt..
jobbade först 12.00-21.00 sen kom jag hem & kekade lyxig
Findus Dill-fiskgratäng & glodde på 6 avsnitt rederiet ;)
Har vänt på dygnet helt, så när J kom hem runt 1 inatt så va jag
fortfarande rååpigg! Kunde inte somna nån av oss så vid 4 i morse
satte vi oss & fikade med te & kladdkaka .. hahahha
sjukt om jag får säga det själv

Idag har jag vart ledig- tack & lov. Har städat, tvättat & fixat här hemma.
När J va i Kina i våras så köpte han med sig blommande te hem..
som vi precis invigde! Lite te, kladdkaka (igen) & yatzy!


Inte så bra bild, men det var superfint, smakar gott & är nyttigt!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


N

Hahah men du då, sluta va så snyggo på alla bilder, blir avis ;)



Ska byta agentur, å dom lär ju inte se de här, men har inte sagt upp mej från min gammla än, de e lite känsligt :)



Hur har de de där borta :)?? Redan första gången ja träffade dej pratade du om att du ville resa eller fltta utomland, så kul för dej :)



Kramar !!

Lenita

Men åh vilket mysigt sätt att anpassa sin ändrade dygnsrytm på :) Hoppas du får en bra helg sötis! <3

2010-09-24 | 11:41:16
http://lenisw.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!