Beautiful morning.

Jag snurrade till det helt igår..
skulle egentligen varit ledig eftersom jag skulle på Zumba,
men jag gick glatt iväg till jobbet & kom på det mitt på dagen när ja
kikade i kalendern.. no probs, för då är jag ju ledig idag ist och kan
vara med på familjemiddagen ikväll hos Christina & Niclas som vår egen kock
Mirre ska stå för :) Det ska bli mys att keka hemlagat alla tilsammans ikväll.

Har suttit & haft en mysig morgon för mig själv
med frulle, tända ljus & bra musik



Nu ska jag ta tag i en rejäl storstädning hemma & lite tvätt..
med högtalarna på högsta volym så kommer det gå som en dans ;)

Love
.K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mirrepirre

Ger inte upp än ! Sverige är lite väl kallt efter ha bott 1år utomlands.. Finns så mkt jag vill göra bara!Ikväll blire mys! ;)ses då!

2010-09-02 | 12:11:30
http://mirre.blogg.se/
Dumle

ja det var verkligen jättekul att träffa honom.



är det sant!? åh, det är ju typ världsbäst! YEEAY! :D

saknar<3

2010-09-02 | 13:27:59
http://carstj.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!