8 oktober 2010

Sol, bad & shopping var på min meny igår..
men jag fastnade bland Sliemas shoppinggator,
& i The Point (shopping mall). Jag kom hem med
massa fint men mest glad är jag över min höstjacka :D
.. men jag kan medge att det känns liite fel att prova & köpa
höstkläder i denhär värmen! Men till Sverige blir den perfekt.


I love it!

J kom bort till The Point & hjälpte mig med mitt
storleks-beslut-ångest & sen tog vi en mysig lunch tillsammans.

När jag var klar så hade klockan redan hunnit bli 17.00
men jag gick ner till havet iaf & la mig en stund i eftermiddagssolen.
Det var underbart skönt, låg & lyssnade på bra musik & vilade lite !


lovely life

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!