Sol, bad & shopping!

Igårkväll grillade vi kyckling hemma hos AN & Dick & co, supergott.
Jag har sagt det förut & säger det igen.. jag älskar deras terass ↓

Det är så mysigt att dra ihop ett gäng så en vanlig torsdagskväll för att bara
umgås & äta gott :) Det uppskattas! Sen drog vi på bio & såg Wall Street.. Bra?
..kan jag faktiskt inte svara på för jag toksomna så gott under min filt. :p
får ge den ett nytt försök när den kommer ut. Men jag tror inte att den va så
bra iaf för 4 personer av 6 av oss somnade.. lyckat!

1. Jag påväg hem till grabbarnagrus 2. grabbarnas terass

Idag har jag varit ut på en morgonprommis i det fina vädret..
nästan lite för varmt för en pw, kanske är bättre att satsa på kvällsprommis
nästa gång.. men det är så mysigt att gå på strandpromenaden, day time :)


Nu ska jag slänga in en tvätt i maskin & sen är det
sola, bada & shopping på menyn :D

Hur är vädret i Sverige idag?

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mirrepirre

hej Vännne!hade velat vara hos er! Älskar DICK&ANs balkong..gör ont i hjärtat faktiskt! ;( Sverige bjuder på sol och 15grader varmt.Underbar höstdag,gula & röda löv lite överallt. Jobbar ikväll,tack o lov,.skönt att göra ngt annat än att festa ;) igår kokte vi hummer o myste hemma hos elin!det var nice!

tänker på er!hoppas vi ses snart puss

2010-10-09 | 11:24:48
http://mirre.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!