Wonderful Saturday.

Igår hade jag en helt fantastisk dag ute på sjön tillsammans
med Clara, Patrick & Selma. Vi drog ut med deras båt & la till vid
Baia Beach Club för en god lunch & sedan åkte vi ut & la oss vid Comino.



Kom hem & fixade mig i ordning för kvällens personalmiddag :)
Jag hade bokat bord på Two and a half lemon i Vittoriosa,
supermysigt ställe nere i hamnen där dom bla har "hot black stone"
& man får tillaga sin egen mat. Roligt med något annorlunda & som
även tar lite tid. Efter en jättetrevlig middag med ligan så drog jag, Lisa
& Jonas vidare mot Memories för kareoke & sen bargatan!

Klicka på bilderna för att få dom större ↓





Himla trevlig kväll som som sagt slutade lite chockerande,
naken ute i trapphuset hahahhaah.

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!