ännu en tjejkväll..

Onsdag!

Jag har varit ledig idag osså, skönt eftersom jag är förkyld som en gnu!
Tog lite sovmorgon (a), varit på lagret en sväng, plockat undan i lägenheten
.. det verkar nästan som att jag hade tappat halva mitt liv på golvet både i köket
badrummet & sovrummet.. hur mycket saker har man egentligen?

Ska snart ta fram damsugaren & skurhinken
så vårt fina crib kan bli fint igen :)

Om jag hinner så ska jag ta en powernap för ikväll står det
middag & bowling med ett glatt tjejgäng på menyn..
samma liga som förra tjejkvällen fast ännu fleer!
Ska bli supertrevligt.


Sist var det middag på Paparazzi & sen vattenpipa & snicksnack.

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!