Vem släckte lampan?

Det har varit väldigt mörkt inne i butiken en längre tid då
våra spotlights har sagt upp sig vart efter, en efter en..

Som dom flesta vet så tar allt så mycket längre tid för att få
något gjort här på Malta än vad det egentligen behöver ta!
Jag fick tillslut tag på grabbarna som hjälpte oss med elen
i biografen så dom kom över ikväll & hjäplte mig :)
Dock tog det längre tid än vad vi trodde så jag fick jobba
över en timme men de var de såå värt, för nu kan vi se igen!!


Grabbarna in action

Voila! fint va? om man bortser från den lampan som hänger..

Nu har jag kommit hem, ätit en god middag tillsammans med mitt ♥
.. vi har hunnit med att skypa med Anette & nu blir det
Rederiet för hela slanten!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Liisa

Wiho! Snyggt :)

2010-10-25 | 23:10:27
http://Li5a.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!