Unoriginal Sin at Manoel Theatre.

Har precis kommit hem, skippade PV ikväll.. har rååont i halsen.
Först var vi på Unoriginal Sin som teatern heter på Manoel Theatre.
Lokalen var hur fin som helst men teatern var seg med stort S!

.. riktig malteshumor. Alla fyra satt & halvsov redan i första akten & när jag
vänder mig om & får se Clara sitta & stirra in i väggen så var det dags
att tacka för oss.. När en liten fläck på väggen är mer intressant
så vet man att de är dags att gå ;p



Istället åkte vi till Hugo´s & kekade lite sen middag..
& tog en Strawberry
Caipiroska, alltid lika gott!



Nu ska jag knocka kudden & hoppas att jag mår bättre imorgon
för imorgon väntas jobb 12.00-21.00!

Natti Natti
♥. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sara

Jaa såklart du ska vara med nästa gång vi kör shopping och lunch :-)

2010-10-23 | 14:40:04
http://www.varsomhelst.nu/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!