Nostalgi frukost..

När jag var i Sverige så tog jag med mig gräddfil,
hushållsost & dessa gamla nostalgi-favoriter!

När jag gick i högstadiet så åt jag alltid dessa,
med en massa ost & smälta i micron ;D de är grejer de.
Så det är min frulle framöver tills dom är slut ! Nyttigt men så gott!


Igårkväll, innan bion kekade jag & J Gochi, dom har grym Sushi!
Jag har alltid varit ett fan av californiarullar, lax & avocado men nu har jag
även en ny favorit - teriyaki chicken. Den är såå god där. Try it out!


Sushi på Gochi!

Takers var faktiskt riktigt bra, känns som det var länge
sen man såg en bra bio/film.. Så den är absolut sevärd ;)

Nu ska jag springa till jobbet..

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Liisa

Jag lurade dig :P haha...

Sätt in den längst ner på kodmalls-sidan. Då ska den hamna längst ner som jag har :)

haha :D

2010-10-21 | 13:23:46
http://li5a.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!