ointressant.

Nämn något som gjorde dig glad igår: att Mimmi ringde.

Vad gjorde du kl 08 imorse: tok-duna.

 

Vad gjorde du för 15 min sedan: hjälpte en kund.

Det sista du sa högt: Hi, everything good?

Det senaste någon sa till dig: Thank you, it´s fine.

Vad har du druckit idag: cappuccino

Vad var det senaste du åt: råg-gröt & en massa hallonsylt.

Vad var det senaste du köpte: måste varit min cappuccino..

Vad är det för färg på din ytterdörr: träfärgad

Vad är det för väder hos dig nu: blå himmel, lite småmoln & varmt.

Godaste glassmaken: choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: vet inte.

Sover du tungt: OM jag gör ;)

 

Drömmer du mardrömmar: Inte ofta men inatt... att jag blev övertalad att tatuera in ett ♥ i ansiktet! :'( Jonas väckte mig för att jag grät :p haha

Trivs du med ditt jobb: Ja hur kan jag inte göra de? it´s my own company :D

Favoritklädsel: måste säga mjuskisar.

Vad ser du om du tittar till höger: en vit vägg.

Vad gör dig glad just nu: att jag är ledig imorgon & ska ut & åka båååt i solen :)

 

Vad ska du göra härnäst: jobbar till 20.00, sen absolut ingenting!

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Glad.

Favoritgodis: lakrits, no doubt!

Höst- & vinterplaner: två besök till Sverige, julafton & nyår på Malta, troligtvis Thailand.

Hur många kuddar sover du med: två som huvudkudde & en att krama.. så 3.

Spelar du något instrument: nej, men vill köpa en gitarr.

Morgon eller nattmänniska: Inget av dom. älskar att sova, men måste jag välja så nattmänniska!

Vad är viktigast för dig: familjen före allt! Och mina vänner såklart.

Är du kittlig: Något otroligt.

Snarkar du: Nej tack & lov.

Stjärntecken: Oxe.

Äckligaste insekten: MYROR ! 

Längtar du mest efter just nu: att kolla in mitt bankkonto ;) lön idag!

 

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!