Sunny Malta!

Så ja, Nu känner jag igen Maltas oktoberväder igen :)
Idag har det varit strålande sol & superskönt så vi passade på att åka till
Golden Bay tillsammans med Emi, Åsa, Tobbe & hans vän som är på besök.

Nu har jag duchat & bytt om för kvällens planer. Jag ska nämligen på teater
med Clara, Patrick & Isabell i Valletta. En bekant som är med & spelar..
Därefter blir det nog att möta upp J & co för en kväll i PV !


Golden Bay

En Bacardi Breezer i solen sitter inte helt fel en fredag som denna

God lunch på Radissons hotellbar Pebbles, underbar utsikt.

Jag har hört att det har snöat i Sverige..
då kan jag lova att jag inte ångrar en sekund av att jag bor här!
Det känns på tok för tidigt, hinner bli till snöslask över en natt.. nee usch.

Ha en fin fredagskväll.

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!