Söndag den 24 oktober

Sötaste Isabell har varit på besök på ön för lite jobb & events
denna vecka & det var dags att åka hem till kalla Sverige igen
jag, Clara & Isabell satte oss på Mint för en liten hejdå-fika.

Jag kom dit lite för tidigt men det gjorde absolut ingenting..
satte mig i lugn & ro med en skvallerblaska & en god cappuccino


Mint ligger i Sliema & det rekomendar jag starkt som ni vet

När Isabell hade lämnat oss så mötte vi upp Patrick, Slema & deras
barnflicka Jenny & J för att ta oss vidare till Amigos på lunch..

Jag & världens sötaste Selma på Amigos

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emilié

Vilka söta bilder!! :)

2010-10-24 | 22:40:16
http://plump1s.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!