Naken-chock!

Vad håller på att hända i mitt liv?

I fredags höll jag på att slå ihjäl mig rent av,
roddade lite i butiken & högst uppe på stegen så går
stegj*vlen sönder & jag faller med den & landar mjukt på kassadisken!

Ingen skada skedd förutom..
..att stegen var i två delar, en hylla gick sönder & min rygg tog stryk.
lyckat

Och inatt vaknade jag upp ute i trapphuset.. NAKEN!
då har jag gått i sömnen, ut ur lägenheten, ner i trapphuset & på väg UT.

Paniiik, upp till lägenheten igen, knackar på dörren, Jonas toksover-hör ingenting..
hör att det kommer någon, springer högst upp i huset & gömmer mig, ner igen,
knackar lite hårdare denna gång.. ingen öppnar.. tar mig ner till porten, kikar ut..
kusten är klar-ingen där!.. springer ut på gatan & upp för backen där jag tror bilen
står parkerad i hopp av att kunna gömma mig i bilen.. men ingen bil!.. mer panik..
tillbaka till huset, in i porten, upp till lägenheten, bankar på dörren den här gången..
tillslut kommer han & öppnar .. & han får ur sig; va faaan håller du på med?

..vad kommer hända härnäst?




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

Hahaha shit va roligt!

2010-10-03 | 18:00:27
jessica

HAHAHAHA herregud!!

2010-10-03 | 18:36:15
http://sickisen.se
Emilié

Asså, det är helt sjukt roligt :D

2010-10-03 | 21:13:04
http://plump1s.blogg.se/
Lenita

Haha vad sjuuuukt!!

2010-10-05 | 08:11:02
http://lenisw.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!