Kanelbullens dag!

Idag är det Kanelbullens dag!

Jag hade tänkt att baka & ha nybakta kanelbullar på Candynavia
men tiden var för knapp.. & jag är ingen hejjare på att baka så jag skulle
nog bara skrämma bort alla kunder :p ..men tanken var god iallafall !

Kanske ska göra ett försök ikväll iaf men till mig själv,
om inte annat så är det ju kul ;D



Om jag vore i Sverige nu så hade jag utan tvekan tatt första tåget in
till stan & ätit en kanelbulle & druckit stans bästa kaffe på Albert & Jack´s.
.. hade nog köpt en extra bulle med mig hem från Saturnus osså,
bara för att den är så stor - den kan man dela hela familjen på!


Kanelbullarna från Saturnus i Stockholm, bild från google

Enjoy alla fina!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!