Ett renigt Malta

Men herre.. de är redan Onsdag !
Vad har jag gjort sen jag kom hem från Sverige nu då?

I måndags jobbade 12.00-20.00,
skönt att va tillbaka till min älskade butik igen :)
Sen blev de tacos delux för jag hade med mig svensk gräddfil hem!
.. det blir verkligen helt annorlunda med det till, såå mycket mer lyx.

Det har vart riktigt regnrusk här på ön dessa dagar..
men jag har faktiskt bara tyckt att det har varit mysigt!
Men jag & solen är närmre vänner så den får gärna komma
tillbaka snart annars ledsnar man väl :p ..

Stod & prata med John (min maltesvän som hänger med oss tjejer i butiken)
här om dagen & vi kom fram till att detta väder inte riktigt är likt Maltas oktober..




I tisdags jobbade jag osså 12.00-20.00
fick ringa & bråka lite med Coca Cola som inte sköter sitt jobb..
annars var de en bra dag :) Söta Lisa kom & hälsade på osså,
eller hon var nog mer ute efter en påse godis än att träffa mig ;p haha
men de var kul att se henne, efter att ha varit iväg en helg..
Ajuste, jag fick även besök av Helen & Conny med familj!
Grannarna hemifrån Svedala. Alltid kul när vänner hemifrån tittar in.

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Coca cola kan man bara älska. <3

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-21 | 21:00:02
http://tvminnen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!