blivit med mobil..

Idag har jag äntligen blivit med ny mobil..
min gamla som till & med var J´s gamla hade sagt upp sig helt.

Jag vill ju egentligen ha en Iphone 4 men det finns ingen idé för mig att köpa
det så länge jag bor på denna ö, för det första så kostar den €1000 här & sen
skulle mina räkningar bli sjukligt dyra eftersom Malta ligger 10 år efter i
utvecklingen & därför bara kan erbjuda de sämsta priserna när det gäller teknik.
Istället fick det bli en Sony Ericsson W20i & en bärbar speaker så jag kan
lyssna på min älskade music när jag jobbar eller när jag ligger på beachen ;)


Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mirrepirre

Hej Lover! Okej ,.inget Malta för mig innan efter den 17e.. =) kramis miss u 2

2010-10-04 | 21:46:18
http://mirre.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!