1a oktober

OMG, det är redan den 1 oktober..

veckorna springer verkligen förbi..
tyckte nyss jag var hemma i Sverige (augusti)
& nu är det snart dags igen! Vips så är det jul ;p

Idag har jag hunnit med en sväng till lagret & fått
frysen & resten av butiken välfylld igen, gillart!
..från & med idag ändrar vi våra öppetider till 12.00-20.00 istället.
Kommer garanterat göra skillnad med en timme jobbmässigt,
känns som jag kom nyss.. & har bara 3 timmar kvar ;) sen är det helg!

Igår var jag hemma hos Christina & glodde på twilight eclipse
& kekade en massa godis! Supermys.

Ikväll ska jag bara ta de lugnt, i stort sett ingenting..
kanske äta en god middag & lägga mig i ett varmt bad :)

Imorgon, lördag så ska vi ut med Clara & Patricks båt..
förhoppningsvis en sväng till Baia Beach Club & pressa lite!
På kvällen så vankas det personalmiddag two and a half lemon.



Ha en fin helg!

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!