1års kalas!

 

För exakt ett år sedan så slog vi upp dörrarna för mitt & J´s livsverk, Candynavia!
Mycket har hänt under detta året, vilket är super roligt :)
Och det kan man även se genom bilderna ↓

 

Lördagen den 14 november 2009
I början satsade vi nästan enbart på lösgodis. Jag minns knappt att det såg ut
såhär i början, se bara på sista bilden vilken yta det fanns..


Söndagen den 14 november 2010
Men ju mer tiden har gått så har vi utökat sortimentet extremt.. mer & mer blir de
Från enbart lösgodis till en massa andra godsaker, allt ifrån kyl- & frysvaror
till torrvaror av olika slag. Till & med vår BokBytar Hörna &
inte minst vår succé Candynavia i biografen Eden Cinema


Nästa vecka är det även till för Candynavia-hörna nr.2
även den kommer finnas på Eden Cinema, Bay Street i St Julians.
Det är såå himla roligt att vi växer, kan ni förstå att jag älskar mitt jobb?

 

Love .K


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Sjukt imponerande! :D we <3 Candynavia!

2010-11-15 | 13:41:04
http://alltommalta.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!