Varmt varmare klibbigt.

Idag är det jättekonstigt väder, närmare 30 grader men så disigt..
då passar det iof bra att jag jobbar 09.00-21.00 !


Imorse, på väg till jobbet..

resten av veckan kommer nog bli likadan som idag.. men iallafall varmt
som tusan, nu känner jag igen Malta-sommaren.. & mer klibbigt blir det !

Ska till banken en sväng senare & hinna med en snabb lunch osså.
Spännande dag va?! ;p


Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


louise

hmm.. hur känner jag E? ja du tess o jag gick i samma klass i gymnasiet o hängde en hel del, men vet inte riktigt när E kom in i bilden:) sötaste tjejen <3

mm jag var bra mallig över att min morbror var med i rederiet:) måste genast säga till min gubbe o fixa rederiet till mig:)

jag bloggar inte så ofta, eller nu kommer jag bli arbetslös så nu kanske det blir mer:)

jag är från snättringe/huddinge så det är alltid kul o läsa bloggar o se vad folk har för sig. har inte kontakten med så många längre. känner hilda oxå. så forsätt blogga massor så jag kan följa malta livet. kram

2010-06-14 | 22:12:04
http://sessanlouise.webblogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!