a morning like this..

Såg att jag aldrig publicerade detta inlägg igår.. vimsmaja som jag är !

Igår var det Public Holiday här på Malta, vilket betyder att
alla är lediga & butiker är stängda men inte Candynavia :)
däremot körde jag en specialare & hade öppet 9-12 & sen 16-21..

Jag började dagen med en god fulleCafé 516,
en cappuccino, färskpressad juice & världens godaste baugette
med parma, mozzarella & tomat. MUMS!
Kollade på termometern som satt på staketet.. den visade 24 varma grader,
kl 8.30 på morgonen. Underbart. Redan då låg folk & plaska i vattnet, båtar
hade glidit ut & det var full med människor på standpromenaden..




..ska nog börja med att gå upp tidigare på morgonen så  jag hinner att sätta
mig & keka frulle ute bland folk :) ..kanske tillochmed hinner med ett dopp!

Igårkväll var jag & keka middag på SoBar med Ulrika, sjuuuukt gott..
det är en ny Skandinavisk/fransk-inspirerad restaurang !
Idag slutar jag kl 15.00 & har tänkt att lägga mig i solen en stund &
bättra på brännan innan gymmet !.. Skulle vilja prata med mammi osså,
känns som länge sen nu :( så mammi, om du ser det här.. ring mig!

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emilié

Heej gumman! Hur jobbade du på onsdag & vad var det du tänkte på? Är ledig fredag, lillebror & Patrik kommer hit ikväll :) Hur jobbar du då? Puss.

2010-06-08 | 16:29:30
http://plump1s.blogg.se/
Jonna

Åå vad härligt de låter med att kunna ta en dopp på morgonen! Du har det bra du gumman! <3

2010-06-08 | 17:31:42
Lenita

Vad härligt det låter!! :) <3

2010-06-09 | 11:38:12
http://lenisw.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!