snabb-update.

Ny vecka igen.. Har haft fullspäckat schema sen helgen
och verkligen inte hunnit med bloggen.

Lördagen: var jag totalt död! Jag har lärt mig en gång för alla att
jag & snaps inte är gjorde för varandra! som sagt.. totalt död


Söndagen: Människa igen. Jobbade 9.00-15.00, hem och storstädade
lägenheten tillsammans med J, tog både ut- och insidan! I söndagskväll
fick vi besök från Karlskrona, J´s barndomskompis och hans flickvän..
Himla goa! Vi grillade och satt och snacka ute på terassen hela kvällen.
ajuste, Lisa och Johan kom osså över på middag och snick-snack.. :)



Måndagen: Jobbade 9.00-21.00 ! Igår hade jag fullt upp hela dagen,
på ett jobbigt sätt. Efter halva dagen hade ja stor lust att lägga mig på
golvet och börja gråta! Iaf.. efter jobbet hann jag hem och byta om
och iväg till SoBar på middag med våra gäster. Lika gott som vanligt!

Idag, tisdag är det Public Holiday på ön vilket innebär att nästan allt är stängt
förutom Candynavia, vissa matbutiker är dock öppna en stund och
restauranger.. Jag jobbar till 15.00 idag, ska snart sätta igång med allt jobb
så jag förhoppningsvis kan slappna av senare på eftermiddagen.
Skulle va skönt att lägga sig i solen lite.. känns som all min färg börjar rinna av
sakta men säkert. Träna vill jag även hinna idag. Länge sen!

Later. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Amanda

Lekte lite midsommarleker och en kille tappade mej när ja satt på hans rygg så slog bakhuvudet i marken.. sånt man får ta när de är midsommar... :P haha. Hur har du det? Jättevarmt? Hoppas du jobbar riktigt mycket och ofta inomhus tills v.29 så att jag slipper känna mej som en albino på båten! :D

2010-06-29 | 15:31:49
http://amandaboman.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!