Billionaire

Good morning!

Sitter & kekar frulle, lyssnar på musik, tänker, tittar ut.. det blåser.
Musik kan få mig att må sååå bra - I love it ! Funtar på hur jag ska ta
tag i dagen.. inte jättestora plans dock men dilemmat är om jag ska gå
& träna nu & sola efter.. innan jobbet, eller sola nu & träna sen :p


Travie McCoy - Billionaire

Har kommit igång med träning igen.. känns så skönt!
Men nu var det iof förra veckan senast, har inte haft orken denna veckan
(haha verkligen kommit igång bra).. Ska jobba senare idag, 15.00-21.00 !

..Jag satt & kollade en massa bloggar här om dagen & hittade en vit kavaj
som jag blev dödskär i, en riktig Kaisa-kavaj. Jag berättade det för mammi &
nu pratade jag precis med henne i telefon & det visar sig att min sötaste mammi
& mormor precis har varit & köpt den åt mig.. det var den sista som fanns :)
måste vara Ödet ? Tack tack tack till er två ! ♥

Kavajen kommer från Lindex.. tror den kommer va såå snygg på!

Love .K


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Liisa

Va söta! Den var jätte fin.



Träning, sol och kolla midsommarklänning idag då :D Cya soon.

2010-06-24 | 09:33:25
http://mittlivikaos.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!