så kan det gå..

Nu har jag kommit hem efter en helkväll med goa Ulrika..
gick hemifrån när det fortfarande var ljust ute & nu är det nästintill kolsvart!
Det har iaf varit varmt som vanligt men det var väldigt blåsigt idag..
blev till och med lite frusen när jag gick hem nu ikväll.


Hahaha asså hon & jag tillsammans..
vimsiga
båda två, det kan bara sluta i kaos !

Vi köper biljetter till Streetdance, går in i salongen & vakten
lyser med ficklampan på oss & säger; you´re VIP here tonight girls ;) ..
vi tittar in i salongen som verkligen var tom. "haha Okey, thanks"
.. filmen börjar & efter ett tag börjar vi diskutera & skratta åt att
Jude law faktiskt är med i denna dansfilm!
"men va Sjukt, de ska bli kul att se han dansa street"..
tillslut inser vi att vi är inne i FEL biosalong & på FEL film !!!
Doh. hahahhahaha så går det när man slår sina kloka huvuden ihop

Efter filmen så satte vi oss på Paparazzi & tog en STOR cappuccino & kaka..
Och då menar jag verkligen stor↓

Det blev en himla mysig måndagskväll med en massa prat & skratt!

Sweet dreams. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!