Check.

Lördag;

Sovmorgon - √
Frukost med J - √
Mini prommis - √
Lite sol & bad - √



Nu sitter jag & jobbar, 15.00-21.00 !
Nästan hela ligan är på Mellieha Beach & har solat & badat hela dagen &
nu sitter dom på en ny after beach som ska va hiiimla nice & dricker rosé
..är inte ett dugg avis :p jag är ju iaf omsvämmad av en massa godis ;D

Efter jobbet ska jag möta upp ligan för middagBuffalo bill
& sen får vi se hur kvällen slutar..! No plans.

Ajuste vi har även fått ännu ett tillskott till vår ö..
Petri den gamle räven har flyttat hit & han var precis inne på
Candynavia & köpte en geléråtta 2,8 kg av mig nyss..
"men Petri, det där är det dyraste vi har.. den kostar €30"
"jag måste ju få sponsra Bästa Kaisa" haha.. såå mkt han!

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!