Midsommarbesök? hoppas hoppas

Hemkommen ifrån 12 timmars jobb.. lägenheten är tom, helt tyst.
Hade tänkt att jag skulle krypa ner i ett varmt bad & lyssna på lugn musik
men efter att ha gått hem från jobbet i 25 grader värme, helt "svettig" av att
luftfuktigheten är så hög så ångrade jag mig ganska fort.. så jag satte
mig under AC:n istället & bjuder på St Julians by night ↓ Beautiful !




Dennis ringde innan jag skulle stänga..
han ville komma ner till sin syster
. . Åh jag vill att han kommer ner!
Om det inte skulle va så förbannat dyrt över midsommar-helgen så
hade jag fraktat ner grabben.. haha Hoppas att priset ändras snart..
Och vi hann även prata lite allmänt
, både om ris & ros.
Fiifan va jag saknar honom.
Syskonkärlek♥

En gammal bild på oss, syskonen Lindberg.

Sov gott, Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!