uppfriskande i värmen.

Den här dagen känns inte som en söndag, punkt slut.

Idag har jag jobbat 9.00-15.00, började dagen med en uppfriskande
watermelon, strawberries & wildberries sorbet-smoothie från Dr Juice
..det har varit så fruktansvärt varmt idag, när jag gick till jobbet imorse
stod tempen på 25+ & när har gick hem så stod den
29 grader, men det har varit disigt.. helskumt.



Nu har jag kommit hem från ett kort men intensivt gympass,
hann även med att lägga mig i bubblet efteråt på hotellet. lovely
Middagen har vi redan gluffsat i oss & nu blir det film & massa söndags-godis!

Imorgon väntas mitt 12 timmars-pass.. sådär halvkul att se fram emot
så istället får jag längta tills imorgon kväll då jag ska ha tele-dejt med min L

LoVe. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!