Nu är jag igång..

Nu har jag tatt mig i kragen, det är alltid kul att se skillnaden
(kan lova att ja heldre hade legat nerburrad i sängen)..
men nu är det fint hemma igen !

 

Före:



Efter:


Gästrummet kom visst inte med på "efterbilderna".. men men :)

Nu väntar jag på att min lunch ska bli klar sen ska jag ner till butiken,
banken, sen vidare till Gzira för kontors-check & sen lagret..

Kisses. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Farmor godkände städningen !!!:)

2010-06-01 | 16:39:30
Anonym

antar att det va mammi som skrev ?

Va bra :)..

2010-06-01 | 16:53:11
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Emilié

Fiiint!



Vet inte, men får nog bli drinkfritt för min del kom jag på, haha! Däremot bjuder jag dig gärna på middag någon dag som en försenad födelsedagspresent :)

Vad sägs om torsdag kanske? Hur jobbar du då?

2010-06-01 | 18:34:53
http://plump1s.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!