Mot lagret..

Ljuuva sovmorgon! ..det var länge sen.
Idag har jag fått sova till 10.00, underbart!

Nu ska jag snart ta en prommis bort till B´kara & möta upp J med bilen
sen ska vi ut till lagret en sväng. Det var länge sen jag var med nu sist,
ska bli kul att få se vad som finns kvar & inte..
& planera för nästa leverans därefter! :)


Sist jag var med ut såg det ut såhär

I eftermiddag blir det jobb 15.00-21.00 & ikväll kanske en sväng förbi
Clara & Carro som ska ha ärtsoppakväll.. haha söta dom :)

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jennyh ♡

ja dit måste du gå, nya favoritstället utan tvekan :)

2010-06-15 | 12:56:31
http://jennyh.se
Emma

Hej! Snubblade in på din blogg av en slump. Flyttar till malta 1 aug. för att min sambo fått jobb där. Nu letar jag också jobb, har du några tips på vad som skulle kunna tänkas? är det igamingföretagen som gäller? jobbar du kvar på betway?

2010-06-16 | 21:19:37
http://[email protected]
K

Hej Emma, va roligt! Vart har din sambo fått jobberbjudande? Jag jobbar inte kvar på Betway eftersom jag valde att endast koncentrera mig på mitt- och min sambos egna till 100%. Betting är vanligast bland svenskarna här nere just för att det är bra betalt. Jag vet att Bet24 söker svensk support just nu.. annars skulle jag rekommendera dig att skicka ditt cv till alla tänkbara företag, eller gå igenom en igaming agency.



Ett annat företag som är lätt att få jobb på är Besedo, som granskar bla blockets annonser.. sådär halvkul kan jag tänka mig men det är alltid en början :) ..Lycka till!

2010-06-17 | 10:20:13
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Emma

HEj! Han har fått det på ett företag som heter Phoenix. Har ni en butik där nere? Tack för tipsen, jag kollar runt lite på dessa företag och planerar att skicka cv så får man hoppas på nåt napp. Kan du komma på nåt annat som jag behöver tänka på inför flytten? :P Företaget som Sambon ska jobba på ligger i Sliema, tror du att det är lätt att få tag i lägenhet där eller närliggande platser? Stor tack! // Emma

2010-06-20 | 21:16:55




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!