mammas famn.

Är hemma från jobbet.. slog upp datorn och jobbar hemma osså.

Jag känner mig jättenervös men vet inte varför.. Måste ha stressat upp mig
för allt jobb som är just nu, vet inte riktigt vart jag ska börja. En sak i taget!

.. Vill lägga mig i mammi´s famn, blunda & känna hennes varma kärlek. Saknar

Det är mycket nu.. men bara att bita ihop, snart är det semester.
..Kanske?! vi får se.

Imorgon är jag iaf ledig,
vilket innebär att jag ska till lagret & jobbmöte på dagen
men imorgon kväll har vi faktiskt tänkt att ha kul ! .. för då är det Isle of MTV :)
Va inte där förra året men jag har hört att det ska vara grymt.



Bilder från google, Isle of MTV 2009

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Men HJÄRTAT då ... Jag önkar jag va där så jag kunde ta hand om dig !!! Måste försöka så vi hinner träffas i Kroatien , behöver få krama om dig snart !!Älskar dig !!! Mammi

2010-06-29 | 18:26:57




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!