heldag på stan.

Min lediga dag har gjort så att jag har sååå ont i fossingarna nu..
Var nere i butiken & hade möte med Coca Cola på morgonkvisten & sen
gick jag bort till Sliema & tog en kaffe med Bella innan hon började jobba.
Därefter har jag gått runt i Sliema (shoppingområdet) hela dagen.. i kilklackar!
Jag har efter idag insett att jag eller snarare mina fötter inte orkar med
7 timmar på stan utan att sitta ner! ajajaj Okaaj, ett stopp hos tandis osså..

Jag mötte upp Christina efter hennes jobb så var vi på jakt efter en midsommar-
klänning till henne :) .. runt om i Sliema (ännu ett varv) & sen även The Point
.. tillslut fick jag nog & satte mig & tog en cappucciono istället ;)



Nu är jag hemma efter en lååång dag.
Har precis kekat spagetti & köttfärsås & är rent av SLUT som människa!
(syns kanske även på bilden ovan :p) .. Så nu ska jag självdö i soffan & glo en film.

Tänker på er där hemma. ♥

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!