Rederiet is the shit..

Kvällens film : Blood and Bone.
Har aldrig sett den tidigare.. förbaskat bra rulle alltså, Watch it!


..Skönt att klockan inte är så mycket, ska nog iaf krypa ner & kolla ett avsnitt..
host rederiet host ;D jag vet.. en grym nörd-stämpel på den men jag & J är fast.
Det händer så sjukt fruktansvärt mycket på den där båten Freja alltså.. :p
så är ni uttråkade så finns det 318 stycken avsnitt att titta igenom! .. Enjoy..

..hahahah, jag minns verkligen när man satt hela familjen i soffande & kollade
på Rederiet som visades på tv ..men först, läxorna.. sen rederiet ;) visst mammi?!

Sweet Dreams. K


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


louise

var kikar ni på dom? hämtat hem från vart? jag vill oxå se:)

min morbror var med från början till start:) tony

älskar din blogg!

hoppas ni har det bra på malta o ta hand om plumpis

kram Louise

2010-06-13 | 22:44:35
http://sessanlouise.webblogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!