Back on track..

Nu är vi tillbaka på ön efter en u n d e r b a r seglarvecka i Kroatien.


the crew

Veckorna innan semestern var kaos med stort K. Vi har signat ett kontrakt med
Eden Cinema, Maltas största biograf som återförsäljare
för Candynavia och vårt godis :) Huuuur roligt som helst men vilket jobb!
Iaf hann allt komma på plats in i sista sekund innan vi satte
oss på ett flyg till Sverige för att senare åka till kroatien..

Tycker verkligen att det är såå trist att jag knappt hann
se eller umgås med alla som var på besök under dessa veckor,
speciellt Carro & Ida ♥ .. men vad ska man göra?

Även Tomas & Tess bodde ju hos oss under 2 veckor, supermys!
Och sen kom även Camilla & Jocke ner till ön 11-15 juli..
men dom fick jag ju även leka pirater med en hel vecka efter :D

Det finns såå mycket bilder att bjuda på sen jag skrev sist
men dom kommer upp på fb senare ist!

.. Som sagt, iaf tillbaka på ön efter en veckas välbehövlig semester,
sjukt trist att Tomas & tess fick vända på Arlanda
då Tess fick lunginflamation innan vi åkte :(
tycker synd. Vi saknade er!


Jag & Amanda- SKEPP & HOJ.

Later .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!