vimsmaja.

Sitter på jobbet just nu & har fullt upp.

Detta är min första riktiga rast idag..
pressade nyss 3 apelsiner & satte mig ute på balkongen i 15 välbehövda mins
..vad lite vitaminer & solsken kan göra en pigg ;)

Så nu är ja back on track igen..
ca 1 timme kvar tills ja ska vidare till Candynavia för lite mer jobb !

Ikväll ska vi bjuda C & N Hugo´s.. OM jag längtar !
Chicken Green Curry eller sushi ?

..ska försöka hinna förbi St James Hospital innan osså,
va nämligen där förra veckan för min onda mage.
dom tog lite prover & ultraljud.. det visade sig va nån slags inflamation/infektion.

.. men till saken..
min mobil ringde här om dagen,
det var en sjuksköterska därifrån som ville tala om att
jag hade gått utan att ta med min medicin & utan att betala för ultraljudet :S
Hon var dock ganska skön prick & drog ur sig;
"we might need to give you some stronger medicine"
haha

Och mitt nyårslöfte som var att bli mindre stirrig/vimsig..
lyckat haha

Later. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma

1 röst på Chicken green curry :)

2010-01-20 | 10:48:20
K

De blev en green curry ;D men ja fick nån sushibit av Christina så ja va mer än nöjd :) saknar er !

2010-01-20 | 12:17:40
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!