Halva tiden.

Håller på att bearbeta av mina nattpass, därför är jag frånvarande..
men nu är jag inne på sista natten, sen är jag låångledig :)

Häromdan va jag över hos C på lite filmmys & ost- & kex innan de va dags
att sussa igen innan nattpasset..
.. kan inte beskriva hur skönt det är att ha henne tillbaka ! ♥

Är inte alls trött inatt, kanske är för att jag har sovit hela dan
har redan jobbat av 4 timmar & har 4 kvar..

 

Längtar tills imorgon eftermiddag..
har en surprise till J som fyller år på lördag !
Kan inte säga vad det är en eftersom han tittar in i bloggen då & då
men jag uppdaterar så fort jag kan ;)


.. Nu fick jag precis lite naturgodis av Bugi som jag tänkte festa på
så nu är det dags att jobba vidare.. Sov gott.

 

Love. K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!